Scroll Instagram របស់ Samaira Mehta ហើយអ្នកនឹងឃើញថានាងមានអាយុច្រើនដូចក្មេងដទៃទៀតដែរ។ នាងបានប្រាប់អំពីការហែលទឹកនិងធ្វើការរាំរបាំ“ ក្នុងអារម្មណ៍ខ្ញុំ” ។
លោក Mehta បានប្រាប់ថា Make It “ CoderBunnyz នឹងបង្រៀនអ្នករាល់គោលគំនិតដែលអ្នកត្រូវការនៅក្នុងកម្មវិធីកុំព្យួទ័រ” មានគោលគំនិតមូលដ្ឋានដូចជាតំរុយនិងលក្ខខណ្ឌសំរាប់គំនិតជឿនលឿនដូចជារង្វិលជុំមុខងារជង់ជួរជួរបញ្ជីដំណាលគ្នាមរតកនិងវត្ថុជាច្រើនទៀត។ ”
Mehta និយាយថានាងបានបង្កើតគំនិតលេងហ្គេមក្តារដំបូងនៅពេលនាងមានអាយុប្រហែលជា ៦ ទៅ ៧ ឆ្នាំបន្ទាប់ពីឪពុករបស់នាងដែលជាវិស្វករម្នាក់ដែលជាទីប្រឹក្សាផ្លូវការរបស់ក្រុមហ៊ុនបានចាប់ផ្តើមបង្រៀននាងពីរបៀបសរសេរកូដ។ នៅពេលដែលនាងបានស្រាវជ្រាវសម្ភារៈសិក្សាសម្រាប់អ្នកសរសេរកូដលើកដំបូង Mehta កត់សំគាល់ថាមានការបើកដំណើរការនៅលើទីផ្សារសម្រាប់ផលិតផលមួយដែលជួយយុវជនក្នុងការជ្រើសរើសកម្មវិធី។
នាងចាប់ផ្តើមដោយគូសវាសពីរបៀបដែលនាងចង់ឱ្យហ្គេមត្រូវបានរចនា។ បន្ទាប់មកដោយមានជំនួយពីក្រុមគ្រួសារនាងបានភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអ្នករចនាក្រាហ្វិចនិងអ្នកផលិតហ្គេមនៅប្រទេសចិននិងនូវែលសេឡង់។ បន្ទាប់ពីការផ្លាស់ប្តូរអ៊ីមែលរាប់សិបមេហ្កាបានសំរេចចិត្តលើផលិតផលដែលនាងនិយាយថានាងមានមោទនភាពណាស់។
នាងនិយាយថា“ គ្រួសារខ្ញុំចូលរួមយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងអាជីវកម្មរបស់ខ្ញុំ” ។ ម្តាយរបស់នាងមើលការខុសត្រូវទីផ្សារនិងបណ្តាញសង្គមសម្រាប់ CoderBunnyz និងបងប្រុសតូចរបស់នាងធ្វើតេស្តហ្គេម។
ចាប់តាំងពីបង្កើត CoderBunnyz, Mehta ក៏បានបង្កើតហ្គេមទី ២ ដែលមានឈ្មោះថា CoderMindz ដែលជាល្បែងក្តារសិប្បនិម្មិតដែលមានមូលដ្ឋានលើកូដដែលបង្រៀនគោលគំនិត AI មូលដ្ឋានដោយប្រើភាសាសរសេរកម្មវិធី Java ។
សហគ្រិនដែលកំពុងលូតលាស់និយាយថា“ ខ្ញុំពិតជាងប់ងល់នឹងការសរសេរកូដណាស់ ។ ខ្ញុំចង់ឲ្យ ក្មេងៗមានរបៀបដូចគ្នាពីព្រោះការសរសេរកូដគឺជាអនាគតហើយការសរសេរកូដគឺជាអ្វីដែលពិភពលោកនឹងពឹងផ្អែកលើក្នុងរយៈពេល ១០ ទៅ ១៥ ឆ្នាំខាងមុខ។ ដូច្នេះប្រសិនបើក្មេងៗរៀនសរសេរកូដឥឡូវនេះនៅពេលពួកគេធំឡើងពួកគេអាចគិតអំពីការសរសេរកូដប្រហែលជាជម្រើសអាជីពមួយ។
រហូតមកដល់ពេលនេះ Mehta និយាយថាក្រុមហ៊ុនរបស់នាងបានបង្កើតប្រាក់ចំណូលប្រហែល ២០០,០០០ ដុល្លារចាប់តាំងពីខែមេសាឆ្នាំ ២០១៨ និងលក់បានប្រហែល ៦០០០ ហ្គេម។ នាងនិយាយថានាងកំពុងវិនិយោគឡើងវិញនូវប្រាក់ទាំងនោះនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនដែលសន្សំសម្រាប់មហាវិទ្យាល័យនិងបរិច្ចាគដល់អង្គការសប្បុរសធម៌ដែលដោះស្រាយភាពគ្មានផ្ទះសម្បែងនៅក្នុងសហគមន៍របស់នាង។
ដំបូង Mehta បានលក់ក្តារលេងល្បែងតាមរយៈគេហទំព័ររបស់នាងហើយទុកហ្គេមនៅក្នុងយានដ្ឋានរបស់នាង។
នាងនិយាយថា“ យើងធ្លាប់បានខ្ចប់រាល់ការបញ្ជាទិញដែលយើងមាន” ។ ហើយនៅពេលវាចាប់ផ្តើមសាងសង់ហើយយើងចាប់ផ្តើមទទួលការបញ្ជាទិញកាន់តែច្រើនយើងមិនអាចបំពេញបានច្រើនទេដូច្នេះយើងកំពុងមើលថាតើយើងអាចរកវាបាននៅ Amazon បានដែរឬទេហើយសំណាងល្អស្ទើរតែក្នុងរយៈពេលមួយឆ្នាំដំបូងយើងបានទទួលវានៅលើក្រុមហ៊ុន Amazon"។
សព្វថ្ងៃ Mehta មានក្រុមដែលជួយរៀបចំកញ្ចប់ហ្គេមហើយ Amazon ជួយបំពេញការដឹកជញ្ជូន។
ការបណ្តាក់ទុនរកស៊ីបាននាំ Mehta ទៅសាលារៀនបណ្ណាល័យនិងក្រុមហ៊ុនដូចជាហ្វេសប៊ុក Microsoft និង Intel ជាកន្លែងដែលនាងបានរៀបចំសិក្ខាសាលាសម្រាប់និយោជកនិងកូន ៗ របស់ពួកគេអំពីរបៀបធ្វើឱ្យយុវជនចូលរួមក្នុងការសរសេរកូដ។
ប៉ុន្តែវាជាដំណើរកម្សាន្តរបស់នាងទៅហ្គូហ្គោលនិងឱកាសជួបមន្រ្តីវប្បធម៌របស់ហ្គូហ្គោលStacy Sullivanដែលធ្វើឱ្យមានការចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងបំផុតចំពោះក្មេងអាយុ ១០ ឆ្នាំ។ “ នាងបាននិយាយថាប្រសិនបើខ្ញុំធំឡើងខ្ញុំអាចនឹងធ្វើការនៅ Google ប្រសិនបើខ្ញុំចូលចិត្ត។ ហើយបន្ទាប់មកនាងក៏បាននិយាយថា“ អូប៉ុន្តែអ្នកនឹងមានក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ខ្លួននៅពេលនោះ” ។ នាងបានជម្រុញឱ្យខ្ញុំខិតខំធ្វើការខ្លាំងជាងមុនហើយវាគឺជាពេលវេលាដ៏អស្ចារ្យមួយនៅក្នុងជីវិតរបស់ខ្ញុំ។
Mehta ក៏ទទួលបានពាក្យលើកទឹកចិត្តពីអតីតស្ត្រីទីមួយលោកស្រី Michelle Obama ដែលបានសរសេរសំបុត្រក្មេងស្រីនោះកាលពីឆ្នាំ ២០១៦ ដែលផ្តល់នូវពាក្យគាំទ្រ។ Mehta និយាយថា“ វាពិតជាអស្ចារ្យណាស់ក្នុងការទទួលបានលិខិតពីនាង។ នាងគ្រាន់តែប្រាប់ខ្ញុំថាត្រូវខិតខំបន្ថែមទៀតហើយខ្ញុំគឺជាការលើកទឹកចិត្តដល់មនុស្សទាំងអស់។
សំរាប់ពេលនេះ Mehta ផ្តោតលើការធ្វើអោយ CoderBunnyz ទទួលបានជោគជ័យនិងធ្វើបានល្អនៅសាលា។ នាងនិយាយថាមហាវិទ្យាល័យសុបិនរបស់នាងគឺសាកលវិទ្យាល័យStanford ហើយការងារសុបិន្តរបស់នាងគឺជាសហគ្រិនម្នាក់។
នាងនិយាយថា“ ខ្ញុំចង់និយាយថាខ្ញុំមានវាឥឡូវនេះពីព្រោះខ្ញុំជាសហគ្រិនម្នាក់” ។ ប៉ុន្តែខ្ញុំចង់ពង្រីកវាហើយខ្ញុំចង់ក្លាយជាសហគ្រិនដែលជួយប្រជាជននិងធ្វើល្អសម្រាប់សហគមន៍។
No comments:
Post a Comment