ជួបជាមួយអ្នកសរសេរកូដអាយុ ១០ ឆ្នាំដែលទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍របស់ Google, Microsoft និងម៉ៃឃលអូបាម៉ា - GAMAMO

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Sunday, October 13, 2019

ជួបជាមួយអ្នកសរសេរកូដអាយុ ១០ ឆ្នាំដែលទាក់ទាញចំណាប់អារម្មណ៍របស់ Google, Microsoft និងម៉ៃឃលអូបាម៉ា


Scroll  Instagram របស់ Samaira Mehta ហើយអ្នកនឹងឃើញថានាងមានអាយុច្រើនដូចក្មេងដទៃទៀតដែរ។ នាងបានប្រាប់អំពីការហែលទឹកនិងធ្វើការរាំរបាំ“ ក្នុងអារម្មណ៍ខ្ញុំ” ។

លោក Mehta បានប្រាប់ថា Make It “ CoderBunnyz នឹងបង្រៀនអ្នករាល់គោលគំនិតដែលអ្នកត្រូវការនៅក្នុងកម្មវិធីកុំព្យួទ័រ”  មានគោលគំនិតមូលដ្ឋានដូចជាតំរុយនិងលក្ខខណ្ឌសំរាប់គំនិតជឿនលឿនដូចជារង្វិលជុំមុខងារជង់ជួរជួរបញ្ជីដំណាលគ្នាមរតកនិងវត្ថុជាច្រើនទៀត។ ”



Mehta និយាយថានាងបានបង្កើតគំនិតលេងហ្គេមក្តារដំបូងនៅពេលនាងមានអាយុប្រហែលជា ៦ ទៅ ៧ ឆ្នាំបន្ទាប់ពីឪពុករបស់នាងដែលជាវិស្វករម្នាក់ដែលជាទីប្រឹក្សាផ្លូវការរបស់ក្រុមហ៊ុនបានចាប់ផ្តើមបង្រៀននាងពីរបៀបសរសេរកូដ។ នៅពេលដែលនាងបានស្រាវជ្រាវសម្ភារៈសិក្សាសម្រាប់អ្នកសរសេរកូដលើកដំបូង Mehta កត់សំគាល់ថាមានការបើកដំណើរការនៅលើទីផ្សារសម្រាប់ផលិតផលមួយដែលជួយយុវជនក្នុងការជ្រើសរើសកម្មវិធី។

នាងចាប់ផ្តើមដោយគូសវាសពីរបៀបដែលនាងចង់ឱ្យហ្គេមត្រូវបានរចនា។ បន្ទាប់មកដោយមានជំនួយពីក្រុមគ្រួសារនាងបានភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយអ្នករចនាក្រាហ្វិចនិងអ្នកផលិតហ្គេមនៅប្រទេសចិននិងនូវែលសេឡង់។ បន្ទាប់ពីការផ្លាស់ប្តូរអ៊ីមែលរាប់សិបមេហ្កាបានសំរេចចិត្តលើផលិតផលដែលនាងនិយាយថានាងមានមោទនភាពណាស់។




នាងនិយាយថា“ គ្រួសារខ្ញុំចូលរួមយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងអាជីវកម្មរបស់ខ្ញុំ” ។ ម្តាយរបស់នាងមើលការខុសត្រូវទីផ្សារនិងបណ្តាញសង្គមសម្រាប់ CoderBunnyz និងបងប្រុសតូចរបស់នាងធ្វើតេស្តហ្គេម។

ចាប់តាំងពីបង្កើត CoderBunnyz, Mehta ក៏បានបង្កើតហ្គេមទី ២ ដែលមានឈ្មោះថា CoderMindz ដែលជាល្បែងក្តារសិប្បនិម្មិតដែលមានមូលដ្ឋានលើកូដដែលបង្រៀនគោលគំនិត AI មូលដ្ឋានដោយប្រើភាសាសរសេរកម្មវិធី Java ។

សហគ្រិនដែលកំពុងលូតលាស់និយាយថា“ ខ្ញុំពិតជាងប់ងល់នឹងការសរសេរកូដណាស់ ។  ខ្ញុំចង់ឲ្យ ក្មេងៗមានរបៀបដូចគ្នាពីព្រោះការសរសេរកូដគឺជាអនាគតហើយការសរសេរកូដគឺជាអ្វីដែលពិភពលោកនឹងពឹងផ្អែកលើក្នុងរយៈពេល ១០ ទៅ ១៥ ឆ្នាំខាងមុខ។ ដូច្នេះប្រសិនបើក្មេងៗរៀនសរសេរកូដឥឡូវនេះនៅពេលពួកគេធំឡើងពួកគេអាចគិតអំពីការសរសេរកូដប្រហែលជាជម្រើសអាជីពមួយ។

រហូតមកដល់ពេលនេះ Mehta និយាយថាក្រុមហ៊ុនរបស់នាងបានបង្កើតប្រាក់ចំណូលប្រហែល ២០០,០០០ ដុល្លារចាប់តាំងពីខែមេសាឆ្នាំ ២០១៨ និងលក់បានប្រហែល ៦០០០ ហ្គេម។ នាងនិយាយថានាងកំពុងវិនិយោគឡើងវិញនូវប្រាក់ទាំងនោះនៅក្នុងក្រុមហ៊ុនដែលសន្សំសម្រាប់មហាវិទ្យាល័យនិងបរិច្ចាគដល់អង្គការសប្បុរសធម៌ដែលដោះស្រាយភាពគ្មានផ្ទះសម្បែងនៅក្នុងសហគមន៍របស់នាង។



ដំបូង Mehta បានលក់ក្តារលេងល្បែងតាមរយៈគេហទំព័ររបស់នាងហើយទុកហ្គេមនៅក្នុងយានដ្ឋានរបស់នាង។

នាងនិយាយថា“ យើងធ្លាប់បានខ្ចប់រាល់ការបញ្ជាទិញដែលយើងមាន” ។ ហើយនៅពេលវាចាប់ផ្តើមសាងសង់ហើយយើងចាប់ផ្តើមទទួលការបញ្ជាទិញកាន់តែច្រើនយើងមិនអាចបំពេញបានច្រើនទេដូច្នេះយើងកំពុងមើលថាតើយើងអាចរកវាបាននៅ Amazon បានដែរឬទេហើយសំណាងល្អស្ទើរតែក្នុងរយៈពេលមួយឆ្នាំដំបូងយើងបានទទួលវានៅលើក្រុមហ៊ុន Amazon"។

សព្វថ្ងៃ Mehta មានក្រុមដែលជួយរៀបចំកញ្ចប់ហ្គេមហើយ Amazon ជួយបំពេញការដឹកជញ្ជូន។

ការបណ្តាក់ទុនរកស៊ីបាននាំ Mehta ទៅសាលារៀនបណ្ណាល័យនិងក្រុមហ៊ុនដូចជាហ្វេសប៊ុក Microsoft និង Intel ជាកន្លែងដែលនាងបានរៀបចំសិក្ខាសាលាសម្រាប់និយោជកនិងកូន ៗ របស់ពួកគេអំពីរបៀបធ្វើឱ្យយុវជនចូលរួមក្នុងការសរសេរកូដ។


ប៉ុន្តែវាជាដំណើរកម្សាន្តរបស់នាងទៅហ្គូហ្គោលនិងឱកាសជួបមន្រ្តីវប្បធម៌របស់ហ្គូហ្គោលStacy Sullivanដែលធ្វើឱ្យមានការចាប់អារម្មណ៍ខ្លាំងបំផុតចំពោះក្មេងអាយុ ១០ ឆ្នាំ។ “ នាងបាននិយាយថាប្រសិនបើខ្ញុំធំឡើងខ្ញុំអាចនឹងធ្វើការនៅ Google ប្រសិនបើខ្ញុំចូលចិត្ត។ ហើយបន្ទាប់មកនាងក៏បាននិយាយថា“ អូប៉ុន្តែអ្នកនឹងមានក្រុមហ៊ុនផ្ទាល់ខ្លួននៅពេលនោះ” ។ នាងបានជម្រុញឱ្យខ្ញុំខិតខំធ្វើការខ្លាំងជាងមុនហើយវាគឺជាពេលវេលាដ៏អស្ចារ្យមួយនៅក្នុងជីវិតរបស់ខ្ញុំ។

Mehta ក៏ទទួលបានពាក្យលើកទឹកចិត្តពីអតីតស្ត្រីទីមួយលោកស្រី Michelle Obama ដែលបានសរសេរសំបុត្រក្មេងស្រីនោះកាលពីឆ្នាំ ២០១៦ ដែលផ្តល់នូវពាក្យគាំទ្រ។ Mehta និយាយថា“ វាពិតជាអស្ចារ្យណាស់ក្នុងការទទួលបានលិខិតពីនាង។ នាងគ្រាន់តែប្រាប់ខ្ញុំថាត្រូវខិតខំបន្ថែមទៀតហើយខ្ញុំគឺជាការលើកទឹកចិត្តដល់មនុស្សទាំងអស់។

សំរាប់ពេលនេះ Mehta ផ្តោតលើការធ្វើអោយ CoderBunnyz ទទួលបានជោគជ័យនិងធ្វើបានល្អនៅសាលា។ នាងនិយាយថាមហាវិទ្យាល័យសុបិនរបស់នាងគឺសាកលវិទ្យាល័យStanford ហើយការងារសុបិន្តរបស់នាងគឺជាសហគ្រិនម្នាក់។

នាងនិយាយថា“ ខ្ញុំចង់និយាយថាខ្ញុំមានវាឥឡូវនេះពីព្រោះខ្ញុំជាសហគ្រិនម្នាក់” ។ ប៉ុន្តែខ្ញុំចង់ពង្រីកវាហើយខ្ញុំចង់ក្លាយជាសហគ្រិនដែលជួយប្រជាជននិងធ្វើល្អសម្រាប់សហគមន៍។




No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages