ហ្វេសប៊ុកបាត់បង់ចំណាត់ថ្នាក់នៅក្នុងចំណាត់ថ្នាក់កំពូលទាំងដប់នៅក្នុងបញ្ជីម៉ាកដែលមានតម្លៃបំផុត - GAMAMO

Breaking

Home Top Ad

Responsive Ads Here

Post Top Ad

Responsive Ads Here

Thursday, October 17, 2019

ហ្វេសប៊ុកបាត់បង់ចំណាត់ថ្នាក់នៅក្នុងចំណាត់ថ្នាក់កំពូលទាំងដប់នៅក្នុងបញ្ជីម៉ាកដែលមានតម្លៃបំផុត



ម៉ាកល្បី ៗ ទាំង ១០ របស់ Interbrand’s សម្រាប់ឆ្នាំ ២០១៩ ត្រូវបានគ្រប់គ្រងដោយក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាជាមួយនឹងការចាកចេញដ៏គួរឱ្យកត់សម្គាល់មួយគឺហ្វេសប៊ុក។

ការប្រឹក្សាយោបល់របស់យីហោ Omnicom គ្រុប វាស់តម្លៃវាយតំលៃលើការអនុវត្តហិរញ្ញវត្ថុរបស់ផលិតផលនិងសេវាកម្មយីហោតួនាទីដែលយីហោដើរតួក្នុងការសម្រេចចិត្តទិញរបស់អ្នកប្រើប្រាស់និងភាពខ្លាំងនៃការប្រកួតប្រជែងនិងសមត្ថភាពក្នុងការបង្កើតភាពស្មោះត្រង់។ របាយការណ៍ឆ្នាំនេះគឺជារបាយការណ៍“ យីហោពិភពលោកល្អបំផុត” ទី ២០ របស់ Interbrand’s 

លោក Daniel Binns នាយកប្រតិបត្តិ New York របស់ Interbrand បានប្រាប់សារព័ត៌មាន នៅ“ Squawk Box” នៅព្រឹកថ្ងៃព្រហស្បតិ៍នេះថាការចាកចេញរបស់ហ្វេសប៊ុកគឺទាក់ទងទៅនឹងជម្រើសឯកជនរបស់អតិថិជននិងសុវត្ថិភាពក្នុងការបើកបរ ។ ក្រុមហ៊ុននេះបាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីប្រកាសព័ត៌មានមួយថា“ ហ្វេសប៊ុកបានចូលក្នុងរបាយការណ៍ម៉ាកយីហោល្អបំផុតដំបូងបង្អស់ក្នុងឆ្នាំ ២០១២ នៅលេខ ៦៩ និងឈានដល់ចំណុចកំពូលក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ នៅលេខ ៨ ។ ហ្វេសប៊ុកស្ថិតនៅលេខ ១៤ ក្នុងបញ្ជីឆ្នាំ ២០១៩ ។


លោក Binns បាននិយាយថា“ ពួកគេពិតជាមានឆ្នាំលំបាកណាស់។ អ្វីដែលដូចជា   Apple   បានធ្វើបានល្អប្រសើរក្នុងការរក្សាភាពឯកជនទ្វេដងដូច Microsoft ដែរ ។


ហ្វេសប៊ុកនៅតែបន្តដោះស្រាយការអនុវត្តឯកជនភាពនិងពិនិត្យពិច័យអំពីរបៀបដែលវាប្រើប្រាស់ទិន្នន័យផ្ទាល់ខ្លួនរបស់អ្នកប្រើប្រាស់។ វាក៏ជាប្រធានបទនៃការស៊ើបអង្កេតប្រឆាំងនឹងសេចក្តីទុកចិត្តផងដែរ។ វាមិនមែនជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាធំតែមួយទេដែលត្រូវបានពិនិត្យពិច័យចំពោះអាកប្បកិរិយាមិនស្មោះត្រង់ - Google, Amazon និង Apple កំពុងត្រូវបានពិនិត្យផងដែរ។ ប៉ុន្តែវាហាក់ដូចជាកេរ្តិ៍ឈ្មោះអ្នកប្រើប្រាស់របស់ហ្វេសប៊ុកមានការចាប់អារម្មណ៍ច្រើនជាង សមភាគីរបស់ខ្លួន។


តាមលំដាប់លេខបញ្ជីប្រចាំឆ្នាំនេះគឺ Apple, Google, Amazon និង Microsoft ។ ខាងក្រោមគឺ Coca-Cola, Samsung, Toyota,Mercedes-Benz , McDonald’s  និង Disney ។

ហេតុអ្វីក៏ភាពឯកជនផ្ទាល់ខ្លួនរបស់ Google មិនមានបញ្ហាច្រើនសម្រាប់ការចូលរួមរបស់ខ្លួននៅក្នុងបញ្ជីនោះលោកប៊ីនបាននិយាយថាវាត្រូវធ្វើជាមួយអតិថិជននៅតែមើលឃើញតម្លៃខ្ពស់ពីផលិតផលរបស់ក្រុមហ៊ុនយក្សបច្ចេកវិទ្យា។

លោកបានមានប្រសាសន៍ថា“ វាជាការដោះដូរជាមូលដ្ឋានរវាងឧបករណ៍ប្រើប្រាស់និងការប្រគល់ទិន្នន័យអតិថិជនរបស់អ្នក” ។ ឥឡូវនេះឧបករណ៍ប្រើប្រាស់កំពុងឈ្នះហើយ»។

ការដាក់របស់ Disney នៅក្នុងកំពូលទាំង ១០ និយាយអំពីការរំពឹងទុករបស់អ្នកប្រើប្រាស់ជុំវិញអ្វីដែល Disney កំពុងធ្វើនៅក្នុងកន្លែងផ្សព្វផ្សាយ  “ ការសន្យារបស់ Disney + គឺពិតជាមានអនុភាពខ្លាំងណាស់” ។

No comments:

Post Bottom Ad

Responsive Ads Here

Pages